Tuesday, January 4, 2011

merah tetap dihati


Assalamualaikum

Hello bersua lagi entry untuk hari ini *hoi syira tau la awal-awal tahun ni takde keje! ah ada aku kisah!* okeh kembali kepada sifat sopan santun. semalam adalah hari untuk mengsurvey barang-barang. aku sangat bercita-cita tinggi! nak pakai macam-macam yang baru sempena tahun baru nih *ngade-ngade, simpan duit lagi bagus le*



Nex 3 with Double Lens RM2699
*ada macam-macam lagi la benda extra yang dapat, sekarang ni nak usha yang kat KL lak*



Kamera ni mesra pengguna, lagi-lagi pengguna macam aku ni yang tak suka kamera yang complicated dan berat serta berdepa-depa. nak cari kamera kompek tapi berkualiti DSLR. ini lah salah satu calon-calonya. ada kawan yang suggest cari kamera yang memang camera maker bak kata Hanis Zalika jugak lah kan. tapi kalau kamera yang di buat oleh otai memang mahaL *belum tahap nak beli yang semahal itu!*




Nokia C3
*tetiba gatalkan aku macam nak pakai henpon ni untuk main-main je! harga pon boleh tahan aku ingatkan henpon pesen-pesen macam ni ribu-ribu rupanya RM400 je*



Volkswagen GTI
*macam suka pulak tengok kereta ni, kalau banyak duit kompem aku beli 10. T___T*



Hari ini sangat kebosanan di opis serius tak banyak keje. keje ngadap PC godeh-godeh internet je. layan FB guna henpon, godeh sana godeh sini.



bye

2 comments:

wani ezryl * said...

semoga dpt beli nex3 cpt2. nnti boleh kite godek2 skali. untuk menambah ilmu pengetahuan.. ahax

syakirahmn said...

merah merah merah ♥

haha. menarik kot kamera merah.
tp dslr nape sume itam T_T