Tuesday, January 4, 2011

Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak



Hello Hello

baca tajuk entry dah tau kan pekebendanye. hehh. oleh kerana aku telah di tag oleh DIM nih. aku buat je lah mengikut arahan! *cehhh* hehehe takde la aku buat pon sebab berminat maklumler orang baru dengan dunia blogging nih *kerja lain pon takde nak buat kat opis nih!*

Mengikut syarat-syarat dari no.1 - 2 aku buat dah, so yang ke 3 ialah memperkenalkan jantina diri T___T. aku seorang Perempuan ek dengan erti kata lain Wanita dan dengan bersenang hati aku nak tag kan entry kepada kawan-kawan aku yang baca blog ni. tahniah kepada Ashyqin, Wani Ezryl dan Cik Jannah



okeh sekian.

5 comments:

Dim Benihana said...

haha bagus...selamat berblogging.

wani ezryl * said...

sapekah budak botak & di manakah blog beliau? :P

hamzah ian said...

eh budak botak? waaa..
btw gmbr belang2 kat tepi ni kiut dow.. nice..

syaEYRA said...

wani : lupe lah nk letak nama blog budak botak tu! mujur ko pndi cari sendiri. hehh

http://www.budakbotak.com/

hamzah : thanks ek

wani ezryl * said...

kite carik kat blog si dim benihana AHAHA