Monday, July 25, 2011

Game#1


Hello Again

Hari ini tamak sebab nak buat entry sampai dua, sebenarnya sedang tak sibuk-sibuk nih dok layan game kejap, balik-balik main game pikachu. Itu je kot game yang yang tak payah nak fikir sangat bila nak main. Orang lain dah main game angry bird segala bagai, aku dah 4 tahun masih main game sama T_T

Okeh aku ni pon sebenarnya pon kaki game jugak, sebelum ni ada banyak game dalam pc, bila pc aku tu dah tak boleh nak on so berkuburlah hobi main game kat rumah. Sekarang ni main game kat opis je, itu pon cover-cover kadang-kadang slumber je bos ada kat belakang buat tak tau je main game he he he.

Antara game yang aku suka

O2Jam



Game ni cuma tekan-tekan kat keyboard tapi kena ikut la benda yang turun kebawah tu. Fly Magpie antara lagu yang selalu menjadi pilihan. Setelah beberapa tahun meninggalkanya entah ada lagi atau tidak skill main game ni jadi perfect banyak kali T_T



Highstreet 5



Yang ini pon best, selalu buat aku ketagih. Kerana game ni boleh buat aku nak balik kampung selalu, almaklumlah game kena main on9, kat kampung ada internet boleh main dengan adik *slumber je mengadap main game ni untuk beberapa jam!* Oleh kerana game secara on9 sure la semasa main game siap boleh chat-chat, cari pasangan untuk watak dalam game tu, boleh letak status relationship. Dalam game ni aku ada partner, lupa dah sape nama dia siap istihar engagement lagi. So kalau menari dengan dia je, orang lain tak boleh kacau. he he he.

Nak main game ni pon just tekan-tekan anak panah kat keyboard, tapi kena ikut anak panah yang keluar masa main game. Fokus yang penting masa nak main game nih, orang sekeliling tak boleh kacau atau cuba berbual-bual dengan kita.



Game yang selalu jadi pilihan aku bukanlah game yang terlalu sarat sampai kena pikir berkerut-kerut dahi. Yang penting main game cuma nak relax kan kepala sahajakan, tapi jangan sampai ketagih pulak T_T.


Sekian



No comments: