Monday, February 8, 2010

H A R I . T I D U R



5 & 6 Febuari 2010

What a nice weekend (Tidur + Makan = Tidur kuasa dua). Inilah hobi baru yang semakin diminati. Hampir 3 bulan rasanya mengamalkan hobi ini (hasilnya : ini lah saya yang semakin bertambah berat badanya dan rasanya semakin bulat pipi ini). Walau apa pun terjadi, weekend ini sempat la attn majlis kenduri kahwin Yo + ... (lupa la nama wife dia) ~menggeledah laci mencari kad kahwin mereka!

Dalam tidur-tidur, sempat juga berjalan di malam hari (tu la, siang nak tidur saja dah malam baru sibuk nak berjalan). Pergi giant cari barangan dapur dan sempat mengsinggah ke Noddle Station yang mana terdapat jejaka-jejaka kacak (+ muka cam budak baik) sedang berbincang pasal kerja didalamnya. Suka oder air yang merepek-repek harganya (Air Virgo apa ntah rm9.00. Kalau libra berapa pulak?)


Siti dan air kiwi di dalam cookie jar!
(pura-pura jer siti ni minum)
~Kenapa air nya didalam balang kuih raya?

Time nak balik la dia orang ni blok kereta! Agak mengejutkan orang yang blok kereta kita tu artis yang berlakon kat TV 1, kami keluar kedai terlalu awal lah. Dirumah bosan-bosan tonton TV, ting ting ting (keluar mentol menyala kat sebelah kepala ni) idea posing-posing bergambar. Rupanya si siti ni sangat suka makeup. Apa lagi tanpa paksaan muka ini di tenyeh dengan alat solek (tak pernah rasanya muka ini di makeup orang, selalu buat sendiri sendiri je ~bukan susah pakai blusher je)


m e . o n . m y . c l o s e t


Sungguh sungguh dia bergambar ;)


o p p s s : p o s e . w i t h o u t . h i j a b
(kuatkan lagi iman tu syira!)

Gaun yang lama tak dipakai
(masih padan yer)
~Efek tiupan angin (model ape kah?_cukup suka berangan!)

Sekali lagi dia yang kuat berangan -_-"


Thanks to my make up artist Cik Siti Rohaya
and to my photographer for the nice picture.



No comments: