Monday, March 15, 2010

B E A C H





Kawasan batu batuan di Rantau Abang
~banyak kali dah lalu lalang kat sini tak pernah tersinggah. Oleh kerana tujuan balik dari rumah orang kahwin nak singgah, singgah lah kita. Memang sangat cantik, sebab sekarang musim panas laut nya biru dan kehijau hijauan.
*berkipas didalam kereta yang beraircond*



Ni area Marang
~Najwani panggil ni kawasan safari, sekali pandang memang nampak macam safari, tapi bukan kearah sungai and laut ni seberang jalan nih jer, area yang kami berhenti ni.
*ada lembu sedang meragut rumput dan kuda berlari lari*




m a l a y s i a . t r u l y . a s i a

; p


2 comments:

wani ezryl * said...

oklah lain kali kalau cuaca tak panas, kita dtg balik situ panjat itu batu okek. seriously, semalam adalah maha panas. nak keluar kereta pun xboleh, ok! *kipas diri sendiri dgn kipas siling* :P

syaEYRA said...

panas adalah tahap ultraman taro yang boleh memusnahkan kecerahan kulit! *erkk, cerah ke?*