Thursday, June 17, 2010

A K U . D A N . S E M I N G G U




Macam macam cerita seminggu ini, dari kenduri kendara hinggalah dengan kehilangan Handphone *yer, telifon kesayangan aku itu telah hilang!* masih tak boleh terima telifon kesayangan aku itu telah hilang! No phone yang penting penting, no akuan, gambar gambar hinggalah mesej mesej yang disimpan dari tahun 2008 dan jugak tarikh tarikh penting, uhh nangis lagilah..*mesej besdaylah yang paling banyak dalam tu!* Kawan semua sila ambil perhatian ek, nombor telifon korang semua telah hilang, so tak reti reti nak mesej aku sekarang! *ape ke ganasnye mintak no telifon orang!*

Ni lah telifon kesayangan yang dah menghilangkan diri
*sesiapa terjumpanya dimana mana, sila khabarkan kepada kite ek!*


N Gage
*telifon yang telah dipinjamkan sementara*



Hujung minggu ni dipenuhi dengan jadual undangan perkahwinan *hari bekerja pon mereka buat kenduri, asal nama cuti sekolah mereka kata* kepada kawan kawan yang kendurinya kita tak dapat pergi, sorry ek. Ape ape pon selamat pengantin baru dan semoga bahagia selamanya.


Shazila
*opismate merangkap housemate*


Mat dan Rahimah
*opismate*


Kami yang begambar dipelamin Shazila
*cik pau pakai spek mata hitam sehh!*


weee~
*area rantau abang, bekali kali lalu lalang kat sini barulah dapat singgah. hilang keayuan melompat dengan berbaju kurung*


*cepat amik gambar wani! panas nih!*



Dan mereka yang berposing posing jugak


Di rumah kenduri Mat dan Rahimah


Time to jalan jalan with Hajar


Minggu itu jugak meraikan pemergian bos besar kami En Juha yang telah menerima kenaikan pangkat dan bertukar ke Pejabat Pendidikan Pahang. Hari yang best bile dapat makan makan free.


*ntah ape yang En Is tu cakapkan agaknye!*


En. Juha menerima cenderamata dari kami


*makan time la, asik bergambar je..*


Si ibu ibu yang mentapau makanan yang terlebih


Sabtu semalam berlangsungnya kejohanan Tenpin Bowling antara KWDI
seperti biasa mereka semua adalah sangat terer!


Dia orang sibuk berlawan bowling, kami sibuk bergambar gambar


Muka muka pemain simpanan


Habis je bowling, kami berempat lepak di pantai batu buruk sambil makan sate ikan.


Dapat jugak bergambar dengan tiang bola kat pantai tu, setelah sekian lama dikabarkan kepada Hajar


*sate ikan seringgit pok cik!*


*horeyy*


*rock, hajar muka tak yah senyum bukan nampak pon!*


*boat kayu*
ngee~



m o r a l . o f . t h e . s t o r y

simpan telifon baik baik lain kali >.<



p/s : sesiapa yang yang berkesudian membelikan sebijik telifon ke kite iaitu Sony X Peria?


5 comments:

wani ezryl * said...

buat tabung dana xperia.. hopefully cukup pastu bolehlah ko geng dgn ehem2 yg memiliki byk hp itu! ;)

d.i.m said...

alamak sian ko ira, xpa2
ko kan gaji ribu2, boleh beli lg kan
kepada kwn2 pengantin ko tu, selamat pengantin baru.......



http://islandofdim.blogspot.com

syaEYRA said...

wani : kite akn tubuhkan tabung tersebut, dan ko adalah yg pertama akn menghulurkan derma! wee~

d.i.m : ribu je, bukan ribu ribu!

wani ezryl * said...

*terketar2 masukkan rm2 dlm tabung dana xperia syira*

sueraya norli said...

*su pun menghulurkan tabung kemanusiaan membeli xperia X10...hhahahaa....syiro..mari kite pau najje