Tuesday, September 28, 2010

m u k a . i n i



Entry muka ini
Amik ko, entry kali ni muka aku je banyak
*muka yang dah semakin tembammm*


Bilik yang kita orang menginap kat belakang tu



Konon konon merenung tasik yang hijau keruh keruh



Group KIK



For the first time berkayak



Kami sedang berlumba



Kemalangan!!
*maklumlah gear R tak reti nak masuk. ukukk!*



Lepak lepak main game baru download
*ketagih la main game tu! bateri phone habis main game je!*



Makan pisang



Baju kedut seribu *iron takde kat resort ni! cehhh!*



View



Meriah gilers orang yang datang beraya



Gambar gambar tersebut dirakam semasa Bengkel KIK di Agro Setiu Resort

Sekian

2 comments:

wani ezryl * said...

kite pun suka main 1 game kat hp. dgn adik kite skali addicted :DD

apekah xde iron!! saman mereka!!

syaEYRA said...

selagi game ni tak habis, selagi tu la kita main!
nak cari yang utk PC lak *hehehe*