Sunday, November 14, 2010

2.4V


Polo again!

yeyy nak memperkenalkan kereta idaman aku buat masa sekarang ini *hehe mana lah tau akan keluar lagi kereta yang lagi hot dari ini akan datang* terimalah ini dia kereta keluaran Toyota. iaitu Camry 2.4V 2011 awsome. dont know why la aku terjatuh hati dengan kereta ni dari dulu lagi *karen antara aku dengan kereta ni sampai kot hahaha* ku akui memang belum mampu nak memiliki Camry ini *WaRaS pon okeh kan* doa-doa lah moga impian tercapai nanti nak pakai kereta ni, maklumlah sekarang ni hanya mampu tengok orang bawak dan memuji-muji ahakss.






Exterior yang hotness




Keluaran baru 2011 nanti
*tergoda dengan sun roof itu. perghhh*



* conform tak sesat punya!*




*menangis tersedu-sedu kalau orang bagi sebijik kereta ni kat aku! uwaaa!*




Segalanya dihujung jari anda
*elektronik, robotronik*


dapatkan Toyota Camry 2.4v di kedai-kedai Toyota yang berhampiran dengan hanya RM174,990.00 *ahakss, tersedak bertubi-tubi* yakin boleh Syira untuk memilikinya akan datang! *sangat bersemangat!*





Tadi keluar jalan-jalan mencari tudung otw balik terjumpa kereta ni yang nombor ulang sekali lagi Nombor plat keretanya sama dengan kereta aku. kite geng, nombor dan jenis kereta yang sama kecuali warna dan tahap kebersihan. bahahaha.



s e k i a n

No comments: