Sunday, November 7, 2010

aku . yang . diambil . kesempatan


Mari dekat, mari dekat! jangan risau demam aku ini tidak akan menjangkitkan. aduss kepala ni masih ting tong ting tong lagi tapi dah masuk kerja. nak buat macam mana makan gaji kan! *mengharapkan gaji ni akan jadi 6 jota! sampai 6 jota tahun pon tak!*

berbalik kepada tajuk entry, memang aku telah diambil kesempatan! tapi bukan kesempatan yang bukan-bukan. mentang-mentang aku apply cuti 2 hari, aku dilanda demam yang memang sangat flat, tak boleh bangun, makan, cuma mampu baring dan muntah-muntah! jutaan terima kasih kepada mak yang bersusah payah nak jaga anak dia yang sorang ni, yang suka lapar ditengah-tengah malam nak mintak buatkan oat *kalau takde mak tak tau la sape je yang boleh jaga along ni!* amik kau dari cuti 2 hari tambah lagi MC, cukup jumlah seminggu.

Abis cerita demam.


Last weekend kat KL aku takde la kuar beriya-iya kemana pon, just jumpa kawan yang dah lama tak jumpa chit chat dan merayap kejap kat sunway ditemani adik ipar.




Peneman setia untuk berjalan-jalan




Morning @ Sri Petaling




Meluangkan masa mengunjungi PE Pipe, opis lama di Glenmarie
*itu dia partition Maybank lama aku!, dulu opis ni dok kat tingkat atas, tapi sebab kat ruang atas tu dah sewa ke orang lain, mengangutlah segala yang ada kat atas tu bawak turun*




Bos lama I, sibuk binding catalog nak present kat JKR




OTW jalan-jalan




kite bergambau sikit ila!




Yeyyyy.. akhirnya dapat jugak makan Laksa Johor kat Laksa Shake



dapur jual baju




duduk lepak sementara menanti ibu mengandung tu berjalan-jalan cari baju
*kenapa dia lagi kuat berjalan dari aku?*





anak si Nora, last year jumpa dalam perut lagi, sekarang dah nak belari baru dapat jumpa semula.
*sesat barat nak cari rumah ko nih walaupon dah sampai kat parking*




Blind date yang tak blind. hahahaha.
*hanya kami je yang tahu...*



s e k i a n

No comments: