Thursday, December 30, 2010

saat 2010


Hello Hello

2011 dah hampir sampai nih tinggal 2 hari je lagi. Azam baru tengah pikir lagi ape benda yang nak diazamkan letih dah asik forward azam tahun-tahun lepas je, bilelah azam tu nak lepas boleh create azam lain pulak!

Huhh nak azam pakai kereta ni pulak lah! wahhh kau bercita-cita tinggi!





2010 yang awesome


saat aku mengubah imej dengan bertudung/hijab alhamdulillah masih kekal sehingga hari ini
*terima kasih kepada mereka yang mendoakan*



hari pertama di tahun 2010 bersuka ria bersama Siti my ex housemate
*siti semoga selamat melahirkan baby sulung nanti*



saat aku merasakan aku sangat comel masa ini T____T'



saat aku bersuka ria bersama teman-teman seopis merangkap housemate



saat menghadiri Kursus Induksi Umum & Khusus di Baling, Kedah



saat pertama kali menjejakkan kaki di Pulau Redang yang cantikkkk



saat pertama kali belajar snorkeling dan berenang-renang


saat adik aku melangsungkan hari bahagianya dan melangkah bendul aku, hehh



saat aku belajar melompat di tepi pantai. hehehe.



saat aku kehilangan henpon ini
*adehh tak tidur malam aku dibuatnya!*



saat aku diberi pengganti henpon lama
*thanks mak & ayah*



saat aku pertama kali menjejakkan kaki di Pulau Langkawi



saat berhari raya di Kulai Johor



saat pertama kali memiliki kebaya



saat menyambut hari lahir ke 28 tahun pada 101010
*bukan sepatutnya aku kawin ke? hehehe tunggu 20112011 pulak*



saat hari bahagia 101010 aku bekerja! lolx



saat aku pertama kali berkayak
*hahaha walaupun banyak kali melanggar tebing, tetap seronok berkayak*



saat aku bersiar-siar dengan kazen-kazen yang datang dari Johor Bharu



saat pertama kali mencuba memakai selendang belit-belit




saat aku merasakan aku adalah model. bahahaha. T____T



saat aku menghulurkan peace ;p



walau apa pun yang berlaku sepanjang tahun 2010 pasti banyak memberikan kenangan manis dalam hidup kita. hidup mesti ceria selalu jangan dipikirkan sangat masalah yang ada barulah awet muda. hehh. kepada teman-teman mana ada yang tersalah ke ape bagaikan maafkanlah yer, halalkan lah apa yang patut ek. hehe. saya ini insan kerdil tidak lari dari melakukan kesilapan *wawww*

Selamat Tahun Baru 2010

1 comment:

wani ezryl * said...

tahun dpn mari reka saat2 baru yg lebih hebat! xD