Monday, January 3, 2011

kiss sikit


Hello Hello

Hari ni dah masuk hari ke 3 kita ditahun 2011. ada apa-apa yang berubah tak sempena tahun baru ni? aku setakat ni baru try, perlahan-lahan jangan gelojoh T____T bukan senang kita nak ubah benda yang memang dah jadi rutin harian. InsyaAllah. BERUSAHA! hey rupanya kita orang yang duduk di pantai timur ni dapat jugaklah cuti 3 hari. terima kasih Kerajaan Negeri Terengganu walaupon kami ni staff federal tapi dapat jugak cuti. 3 hari bersamaan duduk rumah celebrate New Year *orang malas memang macam tu! bagus jugak duit pon tak keluar!*



. . . . . . .




Ada sesape pernah tengok cerita Mischievous Kiss @ Playful Kiss ni? aku dah tamat tengok DVD cerita ni. cerita ni OK lah! dia banyak bagi aku pengajaran *cehhh cerita korea pon ko amik pengajaran! hehh mestilah!* nak tau apa kebendanya? hahhh iaitu kita kena berusaha besungguh-sungguh dan jangan cepat mengalah! *fuhh ayat kau!* betul berusaha bersungguh untuk dapatkan apa yang kita suka, macam heroin dalam cerita ni dia usha sampai dapat si hero tu! gigih! aku nak gigih macam tu jugak lah! heh



cute
hero ni buat-buat tak suke je ngan heroin ni, padahal!
*ini yang dimaksudkan sukar bilang cinta. geli je syira!*



budak kecik ni jadikan abang dia ni sebagai idola



antara pelakon-pelakon yang menceriakan lagi cerita ni



Kim Hyun Joong as Baek Seung Jo



Jung So Min as Oh Ha Ni





okeh, sekian

currently listening : Bonamana by Super Junior *mereka HOT!*

3 comments:

Danial Marzuki said...

cerita korea yg ko kata tu, aku xpernah tgk, sila la bg aku pinjam..

cik syaEYRA anda telah di tag...
sila tengok dan buat...

http://islandofdim.blogspot.com/2011/01/jom-sertai-bloglist-blog-bdk-botak.html

wani ezryl * said...

ehh eksyen pulak mamat tu :P

ye, teruskan usaha!! chaiyo!

Unknown said...

ye! pasni cari cd He's beutyful plak ek hehe