Tuesday, January 18, 2011

help me


Assalamualaikum


apa di atas? *oh siling , lampu dan aircond! lolx* tolong-tolong help-help wahai rakan sekalian alam aku ada satu kemushkilan yang sangat merunsingkan! *adehh tak boleh fikir banyak-banyak nanti naik jerawat!* dah dua minggu aku cuba mengaktifkan application foursquare kat henpon aku nih! tapi masih tak berjaya jugak *kechewa T_____T* dah macam-macam jenis 4square aku download dan jugak pelbagai versi untuk henpon nih tapi masih jugak tak boleh nak guna, kalau dikatakan tidak support untuk henpon aku tipulah sebab aku cari yang boleh untuk henpon nih sebab ada 4square untuk henpon Symbian. demm lah!



tu dia Sym4square kat application



bila di touch dia akan keluar ni dan akan loading



select wireless



lepas tu keluar yang ini, tak sempat nak log-in dia view 1 saat je



terus keluar dari sym4square, kembali kepada asal! demm



okeh kepada kawan-kawan yang bijak sana silalah membantu aku menyelesaikan masalah ini!



yang benar,

SYIRO
vivaz u5

No comments: