Sunday, January 16, 2011

nak jadi ninja


Polo!

yeyyy kembali bekerja setelah cuti dua hari dan tak pijak tanah! *woaaa tak keluar rumah, eh aku keluar kejap pergi mekdi pandu lalu tu pon pijak atas tar je, kira tak pijak tanah jugak kan* cuti-cuti ni layan TV dan DVD je. amik kau sekali beli sampai 3 siap free 1, tu pon tak habis tengok lagi. salah satu cerita yang aku beli Ninja Assassin. cerita ni dah lama tayang tahun 2009 aku baru nak tengok. maklum le DVD cetak rompak kalau nak yang macam ori kena lah tunggu lama sikit *waa kantoi tengok DVD cetak rompak!*



mula-mula aku ingat cerita ni macam cerita ninja biasa-biasa *macam ninja Hatori* gaduh-gaduh lawan-lawan tak terfikir pulak sampai berdarah-darah, putus kepala, terbelah badan, korek-korek perut dan segala bagai. nangis tengok Rain kena seksa sebegitu sekali *tiba-tiba!* Rain *bukan hujan ek! penyanyi/pelakon korea* la salah satu faktor aku nak nengok cerita ni sebenarnya ooppaa lah katakan



Rain sebagai Raizo yang diculik masa kecil dan dibesarkan untuk dijadikan ninja pembunuh di Ozuno. makwe nama Kiriko tapi kena bunuh sebab nak larikan diri dari Ozuno.



Sesi latihan, muka kena lepuk dek api yang bergantung tu perghh



sesi balas dendam dan bunuh semua kawan-kawan ninja dengan tok guru pon sekali jalan!
okeh kepada semua silalah menonton ini. dari 5 bintang aku bagi 7 bintang har har har



preview cerita Ninja Assassin nih




bye
oh moral of the story jangan bunuh awek hero








Ninja Syiro Bersiapsedia

1 comment:

jaja said...

alahai 7 bintant tu cz rain je kan...