Wednesday, January 5, 2011

mimpi aku bersambung


arwah pekak sedang tidur ;)



Assalamualaikum

mimpi. aku rasa semua orang tidurnya bermimpi cuma kita ingat dengan tidak bila bangun tidur. orang kata mimpi ada bawa banyak makna ada yang kata juga mimpi cuma mainan tidur. pada aku mimpi ni kadang-kadang buat aku jadi penat bila bangun tidur sebab tak dapat tidur yang berkualiti. dari tajuk entry ni dah boleh bacakan mimpi aku ni bersambung-sambung macam tengok cerita yang berepisod. gara-gara malam tadilah aku dapat sambungan lagi mimpi aku. nak kata aku teringatkan dia masa sebelum tidur rasanya tidak!

ceritanya macam ni, mimpi ni mula dengan episod aku terserempak dengan si 'A' *bukan nama sebenar* dekat shopping complek sunway piramid pulak tu mentang-mentang aku memang suka pergi sana. episod lepas tu terserempak lagi tapi kali ni bertegur sapa, borak-borak *part borak-borak tu tak ingat la apekebendanya*. episod ke 3 aku keluar dating dengan si 'A' dia datang amik kat rumah pulak tu. masa berdating dia cakap dia tak suka aku dan nak break-up aku pon dengan sedu-sedu menangis bagai pastu mimpinya habis macam tu. sambung lagi tiba-tiba pulak aku pergi rumah parents si 'A' dari dia tak suka tak suka tu bawak juga aku pergi jumpa parents dia! *mushkil* mak dia bukan main suka lagi kat aku *part ni yang paling aku suka hahaha*. dan malam tadi ada sambungan dari mimpi ni, aku berdating lagi dengan dia walaupun dia tak suka kat aku!

Apakah maksud kau sebenarnya mimpi? ada sesiapa tahu?

5 comments:

Danial Marzuki said...

alamak mimpikan mainan tdo...
2 la sebelum tdo xbasuh kaki or mayb ko terlalu lame memikirkannya

Pyka Rahmat said...

kadang kadang apa yang kita mimpi tu adalah future, mcm contoh kan.

"eh mcm pernah je lalui benda ni."

padahal tu dalam mimpi kita :) ada pakar psikologi bagitahu i.

syakirahmn said...

sumtime mimpi bawak maksud. penah mimpi bawak mksud. dh la mksud tu menyedihkan T_T

huhu

syira said...

adehhh

wani ezryl * said...

biasanya apa yg kita fikir sebelum tidur tak masuk dalam mimpi.. tapi apa yg kita fikir setiap masa tu yang masuk dalam mimpi (tak berlaku kepada najwani kerana beliau selalu mimpi merepek) HAAAAAA apakah maksudnya??

maksudnya cepatlah korang keluar ngedate! ahaha~

;)