Sunday, February 20, 2011

percutian kuala terengganu


Assalamualaikum dan Hello Hello

tidak ada banyak benda yang nak ceritakan, tengok je la gambar sepanjang percutian di kuala terengganu hujung minggu lalu. ahakss.


me and the blue sky at marina
*wahahaha*



view from water front
*di hotel itu kami menginap! lolx*



marina bay a.k.a pejabat kastam!



me again



with wani and Felda Residences Hotel



kampung cina
*view macam dekat melaka. nice*



sungai mekong *tiba-tiba!*



mereka menikmati angin laut yang kencang dan panas terik mentari!



rasa macam kat New Zealand pulak
*melentiks kau!*



hajar dan wani



*selamat datang para tetamu semua*



peace dia atas pelantar bot
*tak boleh lama-lama dok atas ni, terhuyung-hayang!*



wehoo nak naik bot pulak
*berangan je kau!*



sebelum pulang, amik gambar bayang-bayang dulu



sekian percutian tipu kami!



bye
+ ermm bagaimana kalau berkerja di putrajaya ek? +

9 comments:

jaja said...

aku suka tang langit biru tu. Subhanallah cantik sangat...walaupun perit matahari tu.

Nurul dot..dot..dot... said...

nurul pun pergi Terengganu hari tu..jom terjah entry nurul pasal ganu pulak:
http://nuruldotdotdot.blogspot.com/2011/02/east-coast-and-good-widow.html

khalidakasim said...

belakang rumah je tuh.. hheehhehe

FurBall said...

cantik gils tganu..rs nak pg lg..

Dim Benihana said...

smart gila pic...
btw ko kena tag oleh aku...keke

http://islandofdim.blogspot.com/2011/02/jom-join-lucky-draw-anaizaaty.html

fLy_AwAy said...

rindu kampung halaman ! huhu ^_^

wani ezryl * said...

ada eh percutian tipu? hahaha

unknown girlz said...

nice shot!
btw,rindunya gak ombak laut terengganu..
n membe2 dulu yg study bersama kat ganu.. =)

kay_are said...

x pernah jejak terengganu, so nak komen ape pun xtau.. huu