Thursday, February 17, 2011

wild is DANGER


Hello

lariiiii binatang liar itu sangat bahaya! dia nak terkam kau! apakah permulaan bicara kau macam nih! ada sesiapa kenal WARAS tak? kalau tak kenal meh aku nak cerita siapa dia nih. dia ni ada kaki bulat-bulat, badan warna merah ada orang panggil dia ni kuda tapi aku panggil dia kereta. ahaks. keretaku bernama WARAS. sudah pasti yang membawanya akan waras semasa memandu, kena sayang woi bukan sikit nak bayau bulan-bulan nih, nak hantar servis lagi setiap 3 bulan, hujung tahun nak kena hidup insuran dengan roadtax, hujung tahun ni macam nak kena tukar tayar baru je! *adehhh*

waras tu aku tengok makin lama makin banyak aksesori yang ada pendek kata macam-macam ado! lepas satu-satu aku beli letak kat dalam dia. dah nampak macam sarat pulak dia nak berjalan! dah nampak macam kereta pompuan sangat pon yer! kena ubah sikit imej waras ni!



beruang topi merah!
*kena hantar dia keluar sebab beruang sangat bahaya!*



harimau yang melempek
*harimau ni malas nak buat kerja, asik nak melempek macam tu je! sebab kau tak buat kerja waras banyak nyamuk dalam tuh! keluarlah kau!*



singa yang kasihan
*kasihan dia tergantung-gantung macam orang yang nak bunuh diri tapi tak mati-mati! konon-konon tolong pegangkan aku punya nametag la tu buat muka kasihan supaya aku tak keluarkan dia!*








setelah mengeluarkan mereka, tempat mereka diambil alih oleh gundam yang hebat melawan penjahat! ahakss!


tengok tu, hensemkan mereka. masing-masing ada senjata untuk melawan penjenayah yang masuk dalam waras dan jugak memusnahkan nyamuk-nyamuk yang keji!
*semoga berjaya kamu berdua!*



untuk elmo dan pokok daun gerak-gerak di belakang siap sedia kamu!







okeh bye
+pssstt ada sesiapa berminat ingin memelihara si liar itu?+

4 comments:

A.s.t.i.n.a said...

Allah sayang... dangernyeee..

wani ezryl * said...

hoho for me, spongebob and tedi tetap di hati :P

NURUN said...

wah cm imaginasi kanak2 dh`

Bay said...

Wow! Very interesting blog you had here! Wish to connect with you on Google Friend Connect! Cheers! =) (http://whimsicalss.blogspot.com/)