Tuesday, March 15, 2011

hentam je kan?

me : hello
apek : hello, ada gas tak?
me : huh!
apek : saya mau gas
me : sorry, wrong number


me : hello
nyonya : *&^)_+@# (cakap cina)
me : huh!
nyonya : %^*#@!~* (cakap cina)
me : sorry, tak paham
nyonya : soly la moy, sudah salah la


me : hello
makcik : berapa bil nombor ni?
me : ape dia?
makcik : bil bil. kat mana ni?
me : terengganu
makcik : salah nombor


me : hello
pakcik : bla bla bla bla bla bla bla (cakap tanpa henti, panjang pulak tu)
me : sape ni?
pakcik : lah, tak kan tak kenal?
me : sape?
pakcik : pak ngah la
me : oh, pak ngah


me : saya nak tukar syiling
kaunter bank : *&^(#$@&^*$#!~ (cakap cina)
me : huh!
kaunter bank : *&^(#$@&^*$#!~ (cakap cina)
me : saya tak paham cakap cina
kaunter : oh, sorry I ingat U cina. muka U macam cina la
me : (senyum ;)


inbox : bro, aku budak semalam yang pakai RXZ. berapa kau nak jual benda tu?
me : (lantak kau lah malas nak layan!)


inbox : mms selamat hari raya. jangan lupa amik aku kat umah.
me : (ape kena orang nih?)

6 comments:

«-°[§nºw.ªngè£]°-» said...

huhu. . .tencen an ^^

fLy_AwAy said...

ahaha,,inilah effect nye radiasi dari reaktor nuklear jepun yg meletop tu. sume da tak brape nk betol da.ahaha

wani ezryl * said...

mereka2 yg confuse dan tersalah.. :P

syaEYRA said...

@[snow] agak tenshen jugak lah
@fly_away efeknye dh sampai sini ke? hehe
@wani mmg pon ;)

YOUsoF said...

Muka tak macam cina : ;)

nirea nor said...

nombor phone kamu listed as hotline kah?

btw, good entry then.