Tuesday, September 27, 2011

ezrylpark dah packing


Assalamualaikum


Uwaaa, hari ni kawan i tinggalkan Terengganu, dia pindah balik Shah Alam. Apelah kau kursus sampai 6 bulan, lama bebeno T_T



Tu dia, gigih mengheret beg pulang kekampung *mata terkebil-kebil tengok dia pindah*
Ewahh, ini gambar tahun lepas masa i dan Najwani bercuti-cuti di Pulau Redang. Jangan percaya kalau dia pindah cuma bawa beg besar tu je. Suku isi rumah hilang bila dia pindah T_T.




Dibawah sinaran mentari berjemuran
*kau fikir kau tu minah saleh ke, berjemuran bagai!*




Untuk Najwani, selamat meninggalkan kerja selama 6 bulan dan berseronoklah lolx.



Sekian
[eh, sape pulak nak masak untuk aku lepas nih?]



3 comments:

hamzah ian said...

6 bulan? lama tu

syaEYRA said...

dia gi DPA, syok tu kursus 6 bulan gaji jalan

wani ezryl * said...

tp diorang ckp DPA la paling byk makan duit! wakhh. kite rs sungguh sengkek skang ni T_Tv haha btw thx for the entry. sgt terharu!! *peluk, walaupun syira xsuka peluk. HAHAHA*