Thursday, September 29, 2011

bertukar



Assalamualaikum and Hello Polo!




Comel tak kalau nak tukar gaya jadi macam ni? Aku rasa nak try la. Tapi kalau setakat nak berjalan-jalan di Terengganu ni tak payah la nak pakai lebih-lebih buat pelik orang je. hehe.



Ehemm kemarin i layan butik online, amik kau kan dah terbeli sehelai baju. Baru tadi sampai bajunya. Alhamdulillah boleh percaya juga beli online nih, kalau tidak sia-sia aku bagi duit dekat orang tu.




Inilah baju yang i beli. Cantik tak?
*tapi ini bukan gambar aku, bertuah aku nak bergambar gini, mahunya kena lempang T_T*




Ini satu lagi dress yang aku nak, comel je lebih-lebih lagi jalur-jalur kat bahagian bawah tu. Tapi macam mahal pula dress ni, dah tu labuh kemain *model ni tinggi dia sama dengan aku ditambah pula heals yang dipakai 4.5 inch. ada yang tergolek kalau aku pakai heals tinggi macam tu*




Kalau berjalan rasa nak pakai macam ni, tapi apa-kan-daya negara ku ini sangat panas. fuh fuh.




Nakkk!. Sangat comel baju ini




Nak juga
*kedai mana ada jual baju macam ni selain beli online?*




Nak




Ahh rasa nak petik je bunga dari baju nih




Walaupun feshen baju gelembung-gelembung ni macam dah lama, tapi aku tetap suka.




Yang ini lagi aku nakkkk
*tetiba keluar pula laling i kat sini* <---- oh sila jangan muntah




Selain dari baju-baju yang agak gugurl, aku juga nak cari sehelai abaya.



"Ija, saya nak beli jubah hitamlah"

"Kenapa nak pakai jubah hitam pulak? merepeklah budak nih!*



Hahh macam tu lah dia cakap, ala Ija jangan pula awak fikir yang bukan-bukan. Cantik apa jubah hitam nih.


Sekian. Bye. Selamat berhujung minggu semua.
[berusaha dengan keras hujung minggu ni mengemas bilik dan ber-bowling]


1 comment:

wani ezryl * said...

mao berdarah hidung readers lelaki ko kalau ko tangkap gambar peha gitu! ahaha~

oh. kat sect 9 ada satu kedai luar (macam kat ruang legar) yang jual baju style korea.