Tuesday, November 1, 2011

cerita yang diperam



Assalamualaikum


Grrll! sejuknya, musim sejuk sudah sampai hari-hari pon hujan. Paling tak suka time nak mandi pagi, warkhh gigilnya!! *tuan rumah silalah pasang water heater kat bilik mandi i T_T* lepas mandi sure buka kipas hehe.


Beberapa hari lagi nak balik kampung, kyakya
Semoga jalan semuanya ok, no banjir-banjir dimerata-rata tempat


Kat sini i nak enter-frame-kan beberapa gambar yang selama ini diperam dalam HP. Kualiti gambar kali ini dan berikutnya yang akan datang akan hampeh sikit tidak setanding dengan HP lama. Well nak buat cam mana.




Seperti biasa gambar diri sendiri dulu :)



Betullah kata Azie yang pipi aku sekarang dah macam PAU!
*itulah kau makan tido je kerjanya*



Best tak benda ni? Tapi rasanya iPad2 lagi best.
*kalau aku nak beli pon nak buat apa? bukan ada keperluan sangat*





A few picture makanan yang di ambil menggunakan teknik mikro HP



Roti Canai
*kan den dah koba kan, pic memang agak kureng :(*



Makan-makan di Rhu 10, awesome giler kepok lekornya. like.
*ini dinamakan teknik mikro gigil, haha*



Nasi Kukus Ayam dan Daging Tergolek
*yang ini teknik mikro kabus berkabus. lolx*



Yang ini ok sikit kot T_T'



Melantak main sudoku time buka tivi currently not available! Allo astro silalah berbaiki kelemahan itu!



Ubat penenang yang TERBAIK
*teknik ape ntah, kelabu kelaban je aku tengok mungkin campur sekali teknik kabus di kabus*



Tag nama baru
*ermm, tak sharp la*



Emsem tak boyfren i nih?



Usha batik untuk KIK, dah berpuluh-puluh kali gi kedai nih payah betul kalau nak cari satu baju tapi banyak mata yang tengok!
*sekali lagi teknik gigil digunakan*



Sangat suka ini baju, kenapa mereka taknak pilih baju ni awesome weh
*ada sesiapa yang boleh belikan i baju nih? anyone, anyone!*





Picture teknik landscape



Pantai Batu Rakit
*tak nampak beza pon landscape atau biasa, sama je aku tengok!*



Gomuk
*serius nape aku nampak sangat berisi? arghh!*



Pantai Rhu 10
*pantai ni kalau musim panas memang awesome, hijau je air nye. like*




Walau HP kali ini gambarnya agak kureng, kira ok lah dari HP takda gambar langsung kan. Syukur dengan apa yang ada.



Secara rasminya sekarang ni aku telah dikeluarkan/mengkeluarkan diri dari AJK keceriaan, ok lah tu lepas ni boleh aku dok goyang kaki sambil mengkomen-komen. Dan akan datang aku akan lepaskan lagi kerja-kerja yang ada kepada mereka yang sepatutnya, selamat gigih bekerja. Untuk aku, selamat goyang kaki. ahaks :) like like, eh selamat datang beban baru tapi taktau bile haha.




Sekian, jumpa lagi dengan entry lebih merepek nanti. Aku rasa nak buat blog lagi satu.
[currently listening PARADISE by INFINITE]

::tak paham aku nape tulisan ni kejap kecik kejap beso! lantak kau la!::

No comments: