Tuesday, May 21, 2013

Shiseido or HerbaLine

Assalamualaikum & helo polo ^^


Blurpp, allhamdulillah dapat makan tengah hari free hari ni. Jimat belanja dikala hujung bulan, huhu. Bukan senang yer nak makan free kat sini kalau dibandingkan dengan office lama, maka bila berpeluang tu hemtan saja! Haha. 

Eh hujung-hujung bulan ni pelbagai benda nak habis, pandai mereka merancang habis di hujung bulan dengan serentak! Ciss baru nak berjoli *berjoli la sangat*






Sebulan lebih yang lalu saya ada mencuba pencuci muka yang baru *apehal skema nih?* senang cerita i pergi menempel kat kaunter meneman cek mek ida beli pencuci muka shisedo. Dengan slumber gi mintak tester pencuci muka, haha. Nyonya tu baik, dia bagi yang saiz kecil lebih kurang besar jari kelingking I nih. Maka kita try la, mula-mula tu muka rasa cam kering sikit, rasa la perbeza kelembapan MaryKay dan Shiseido. Tapi, kita ni peminat setia minyak Vit E & C Herbaline, so kekeringan kulit itu ter'cover'. Sekarang tester Shiseido dah habis!




 Actualy, bila balik kerja biasa i pakai pencuci muka HerbaLine, dia boleh hilang terus meke-up semua dah tak payah nak pakai make-up remover. Pencuci dia pon tidak mengeringkan muka, lepas cuci memang rasa lembab.

Pencuci muka ni biasa I pakai sekali sehari, dan bila cuci muka waktu pagi dan malam sebelum tidur tu yang I pakai Shiseido, konon-konon-nya nak beli yang HerbaLine jenis satu lagi untuk buat cuci muka waktu pagi dan malam, mendangkan function HerbaLine ni bersih dan lembut, so hati ini sudah tertarik dengan Shiseido yang memberi efek memutihkan kulit, phew~

Tadi bertanya kabar dengan cek mek ida macam mana dia guna Sheseido. Dia pon memberikan komen-komen yang memberangsangkan dan telah menambah dengan pelbagai lagi jenis krim-krim cap Shiseido, lagi lah hati ini tertawan.

Okeh, gaji khamis ni kita serbu kaunter Shiseido ^^

Bye.






No comments: