Tuesday, October 1, 2013

Dreams

Assalamualaikum & helo polo ^^
Hello to you too sweet sugar hun *warkhh tiba-tiba sweet sugar hun kan*



Lama giler okeh tak menaip dan merepek merapu dalam blog. Yess aku sekarang boleh masuk kepada kategori pekerja yang super sibuk, hadoii dah macam bos pulak. Setiap hari pergi kerja mesti ada benda yang kena buat dan disiapkan dengan segera *bertapa ku merindui masa lengang ku di opis*

Jangan harap la sekarang ni nak bersua dengan blog-blog kegemaran, ada pon masa cuma membaca dengan sepintas lalu, kadang-kadang tengok gambar je okeh! Jauh sekali nak menjenguk blog korea yang ada. Sadis.

Kebali kepada cerita asal yang nak ditulis.


Bilik yang awesome. Suka sangat bilik yang simple macam ni. Tak besar dan tak kecil, just nice.


Lately ni dua kali mimpi benda yang agak merepek sikit. Bukan mimpi hantu okeh!
Bayangkan dalam mimpi itu aku dipaksa untuk berkahwin, arkhhh
Semahu-mahunya menolak dengan pilihan mak ayah. Sebab apa menolak? Yes sebab aku suka hanya pada yang satu, hun. Tak paham benda macam ni boleh terbawa-bawa sampai ke mimpi. Alhamdulillah di dunia realiti aku tak pernah dipaksa untuk berkahwin.


Ada masanya aku terfikir yang aku ni tak kan berkahwin, astaghfirullahalazim.
Jodoh itu semua di tangan tuhan.


Aminnn


Bye
[Banyak benda yang terbuku dalam hati, tapi tak termampu untuk diluahkan]





No comments: