Saturday, June 5, 2010

M I S S I N G



After than more one week missing in action *konon ;) i'm back again! Waa macam gi mana je ek. Last week gi attend Kursus Teknikal Peringkat ICU JPM di Duta Villa Berserah, Kuantan Pahang. So memang plan baiknye dengan mak. Lagi lagi dapat cuti free hari ahad sempena Besday Agung. Ape lagi suh la ayah amik kat Kuantan.

Nak cerita pasal kursus nih yang sebenarnya, ntah ape jadi agaknye dengan aku nih, semua benda Teknikal yang pernah aku belajar di JKR dulu semua aku hampir hampir lupa *what the _ _ _ _*. Rupanya aku sangat sangat lama dah tinggalkan bidang teknikal nih *tetiba aku rasa macam orang yang dah tak tau ape ape masa kursus tu* inilah padahnya bila bekerja dalam bukan bidang kita, sampai aku terleka dan lupa apa yang sebenarnya aku nak dalam hidup aku *ape yang aku nak ek? tak leh nak post kan kat sini, tunggu post lain ek!*

Banyak nasihat yang aku dapat dari TKP, PP dan Teman teman rapat supaya aku memilih tempat yang lebih sesuai dengan kemahiran yang aku ada *ibaratnya aku disini semakin mengecil ilmu nye, ko dah lupa ke syira dengan cita cita ko?* Aku tak pernah lupa dengan apa yang aku nak dalam hidup aku, cuma peluang je yang tak nak bagi peluang kat aku. Apa apa pun aku akan usahakan apa yang aku nak dalam hidup aku. InshaAllah.




m o r a l . o f . t h e . s t o r y

ada satu benda yang aku nak tapi pasti tak dapat ;(

2 comments:

wani ezryl * said...

yosh, hopefully one day ko akan dpt job yg betul2 sesuai dgn skill & minat ko :)

syira said...

wani : Aminnn