Wednesday, August 25, 2010

n t a h !



Sambungan dari post yang sebelum ni ;)
Cuti 4 hari yang kononnya nak berpuasa dan berbuka kat palong, tapi dapat berbuka cuma 1 hari sahaja kat palong, selebihnya kat kampung dan rumah adik. Sempat balik kampung jenguk atok yang tinggal sorang sorang sebab atok perempuan gi Johor. Terer atok aku ni masak mee sup, padahal dok sorang je bukan tak boleh gi beli *siap ada dadih bandung lagi*

Sebelum singgah rumah atok, cari bazar ramadan dulu kat Tmn Yayasan dan singgah pekan Buluh Kasap. memang tak banyak yang berubah dari aku kecik kecik sampai la sekarang.


Kedai Ah Kaw
*kerusi yang senget tu dari umur aku 5/6 tahun dah ade, banyangkan sekarang ni masih ada. susun atur dalam kedai tu pon tak berubah*



Ni Kedai Abee
*tengok kotak ikan bilis yang kat depan kedai tu, same je dari dulu sampai sekarang. masa ni dia suh kita orang beli durian 2 bakul dengan harga RM 10. campur campur bau dalam kereta dengan bau ikan bilis, bawang dan durian.. pening*



OTW gi KL singgah bazar Batu Kikir
*jumpa kuih ini yang baru disebut sebut dengan mak suh dia buatkan. kuih badak berendam. kat negeri sembilan leh jumpa kuih ni. satu lagi aku suka kuih cucur manis, dia bulat rupa macam UFO bersarang sarang gitu buat dari gula merah/melaka*



fabulouSale
*shopping time. tapi datang sini time belum gaji. apekah?*
okeh duit gaji dan bonus tak payah dibelanjakan! simpan buat beli NEX5



membayangkan WRS bertukar jadi macam nih
*fuhhhhhh....*



Haruslah kesini

2 comments:

wani ezryl * said...

bangku senget tu selamat x utk diduduki? :PP

nak shopping jugak!! duit, ke mari kao!!

syaEYRA said...

selamat lagi klu kite xberat! uhukkk
ramai2 serang kedai baju cotton polkadots