Wednesday, February 16, 2011

maulidur rasul s.a.w 1432h


Assalamualaikum

Salam Maulidur Rasul semua. rasanya masih belum terlambat lagi kan. semalam adalah pertama kalinya aku menyertai perarakan Maulidur Rasul peringkat Negeri Terengganu. berjalan kaki sejauh 2 kilometer sambil berselawat, kau memang hebat syiro! -___-" walaupon kesihatan yang tak berapa nak sihat dengan demam dan flu alhamdulillah tidak terpengsan ditengah jalan.



us
*hajar dan ija tolong pegang bunga mangar, dan salwani memegang sepanduk itu*



JKR Terengganu
*cepat siapa nak tukar kerja sini?*



pepagi hari berkumpul di Dataran Shah Bandar
*pergi kerja pon tidak seawal ini! semakin hari semakin memanjakan diri!*



dua orang pipi bulat!



dan kedudukan aku dibelakang sekali!
*pengcover suara dan pemerhati barisan ahaks, ohooo berdiri belakang sekali masuk kamera orang lain lah!*



wehooo
*di belakangku ada abang-abang polis. ahakss!*



foto gediks



orang besar-besar Negeri Terengganu
*dimana kau pak cik lif?*



lihatlah samping mereka yang awesome itu!



sampai turn kami berjalan



sangat bersemangat!



perjalanan terhenti seketika di bulatan batu bersurat



menyambung kembali perjalanan



wehooo dah sampai Stadium Negeri setelah berjalan sejauh 2 km



foto di tangga
*penat!*



masuk dewan rehat-rehat
*en zaidat & hamid sempat tidur!*



ija buat lawak lepas dikejutkan dari tidur! lolx!



*adalah kerabat-kerabat raja terengganu, SUK terengganu kat atas tuh*



ija pon sama bulat!



budak sekolah yang turut serta



ribu-ribu orang yang ada



bila selesai selawat masuk ke dewan, mula lah mata ni sangat mengantuk! kaki terasa sangat sakit, hampir-hampir melecet *peduli apa kami tanggalkan kasut masa di dalam dewan nih! tapi siapa punya kaki yang bau stokin nih! hampeh laa!* selesai majlis, pulang kerumah dan tidur macam orang pengsan tidak menyedarkan diri! lolx!


sekian


currently listening Tell Me Goodbye by BIGBANG

5 comments:

A.s.t.i.n.a said...

Cantik baju tu.. warna ceria sesuai dengan tudung.. Alhamdulillan

YOUsoF said...

Selamat menambahkan rasa cinta ke atas Baginda.. ;)

2km.. waahh boleh tahan 'dekat' tu.. Tahniah² sebab berjaye sampai. hehe

wani ezryl * said...

makdatokk hamid tidooo
..penuh perasaan!! *menganga xpercaya*

khalidakasim said...

eleh kata hamid n en zaidad tido.. org tu pun sm.. :P

jaja said...

ntah nye...org kejut last2 kene debik plak huhu...