Wednesday, April 20, 2011

makan-makan


Salam and hello polo readers semua ;)


Wahh intro yang nampak gayanya sedang sangat gembira. he he he. hey akhirnya berjaya juga menyiapkan kerja mengisi nama-nama perlimen dan dun bagi projek-projek tahun 2009 *gile gula-gula banyaknya, naik rabun mata memandang kertas. mata ni nak pakai lama weh!*


Nak bagi tahu, tahun ini aku terlibat lagi dengan projek KIK. projek apa kali ini dijalankan? jangan tanya aku! aku pon tak paham menatang menda ntah. aku ambil untuk buat graphic aje.


Perhatikan gambar di bawah *tidak ada kena mengena dengan cerita diatas T_T*



Feberet. semalam punya lunch. sekarang pizza ada buat offer 50% menu pilihan. kebetulan memang nak sangat makan Spaghetti Bolognese. ha ha ha. tepat pada masanya dengan potongan harga.



Penangan orang lapar. aku punya sampai paling lewat, tapi orang pertama habiskan *gelojoh, senyap bila dapat makanan*



Semalam makan Spaghetti banyak sangat, amik kau pipi makin bulat T_T



Betulkan bulat?


okeh bye hajar dah tunggu kat bawah nak balik
[omo]

No comments: