Sunday, April 3, 2011

maxis value first


11 hari tinggalkan
berat pergi 1 paket
kembali kepada dia
kembali kembang pipi


ini bukan puisi cintan cinton, aku tidak bercinta sekarang ini weh!



itu dia aku yang senang hati bila timbang naik lagi 1kg





okeh cukup kepada cerita yang tidak membawa efek kepada hidup anda pembaca semua. kau orang baca ke? aku tau kau orang tengok gambar aje kan? gambar syiro yang gebu kan? yeyy tepuk bintang sekarang *pengsang*

meleret lah pulak! labels pon merepeknya saya kan.

enuf! siapa sini pengguna maxis? pengguna postpaid? tipon canggih yang siap ada line internet? angkat tangan kejap, nak bagi hadiah nih. hu hu hu tipu. nak tanya je sikit. aku sekarang pengguna prepaid maxis, oleh kerana aku ni selalu sahaja expired date prepaid tu walaupon baki kredit macam banyak lagi, nak survey-survey penggunaan postpaid yang paling murah.








jumpalah maxis value first. RM30 sahaja untuk sebulan cukuplah untuk aku ni yang sangat kurang nak ber-calling-calling dan mesej-mesej *kedekut wehh aku nih!* rasa nak cuba maxis value first, lebih kurang je kalau tengok dia punya rate dengan prepaid yang aku guna sekarang.


"mahal untuk mesej je lah"


masih ditimbang-timbangkan lagi untuk guna line ni, sebab nak tunggu kredit ni habis, mata ganjaran pun ada seribu lebih *rasa nak tebus untuk SMS, tapi nak mesej dengan siapa pulak. oppa sila bagi nombor telifon*








"dik, nak tanya sikit. plan untuk internet yang bayar RM18 sebulan tu macam mana?"


"takda"


"eh, saya tengok kat internet ada?"


"tak sampai sini lagi kot"




senangnya la jawapan budak kerja maxis nih, kalau tak tau jangan kerja situ lah! adakah jurang perbezaan kecanggihan teknologi di Kuala Terengganu ni jauh ketinggalan? seperti Jepun dan Malaysia? *tiada kaitan dengan tsunami okeh*

aku rasa nak try yang monthly pass RM 18 sebulan. ok tak? ada sesiapa boleh explain pasal benda nih? tak pun mana-mana line yang okeh.



bye
[a little crush]

No comments: