Sunday, May 8, 2011

Hari Ibu


Assalamualaikum Hello

Selamat Hari Ibu untuk Mak ;)


Memang anak mak lah, sebijik tiru muka mak. Orang kata kalau muka anak perempuan ikut muka mak, nanti panas. apa yang panas? aku ngan mak aku ngam je, mintaklah nak baju berapa harga pon dapat je, he he he.


Selamat hari ibu juga untuk ipar i ini, apa macam bila dah jadi ibu sebulan lebih ni? selamat tak tidur malam yer.


Kepada semua ibu-ibu Selamat Hari Ibu. jadilah ibu yang terbaik untuk anak-anak, kalau rasa nak jadi ibu yang jahat baik kau jangan jadi ibu mahupon ibu tiri T_T' lolx!

bye

4 comments:

Far8 budak baik said...

selamat hari ibu
tuk ibu ibu..
dan bakal2 ibu..ahaha =p

YOUsoF said...

Selamat Hari Ibu..




Tengah mencari bakal ibu yang solehah untuk anak² ku nanti.. chewah.. ;D

syaEYRA said...

@YOUsoF ewahh mencari bakal ibu nampak, semoga berjaya ^^

Dim Benihana said...

,.....xlmbt lgi kot nk wish, selamat hari ibu..

ko kena tag, rajin2 kan ye diri..

http://islandofdim.blogspot.com/2011/05/surat-berantai-sesama-blogger.html