Thursday, June 30, 2011

Jeli yang beku


Salam Thursday :)

baru menyarung cincin kembali, huh kan betul dah ada orang tanya! *what!*

Semalam ada terbaca satu blog yang agak cintan cintun, banyak nasihat cinta dan cerita cinta dalam tu *sejak bila syiro baca benda-benda macam tu semua?*. Ada satu tajuk entry yang sangat menarik untuk dibaca.

Entry pasal Usah Malu Meluahkan Cinta! *pangg* hoishh macam kena batang hidung sendiri. Lepas baca entry tu rasa berkobar-kobar nak berterus terang, tapi bila tutup je blog tu terus rasa tak mau la, MALU.

Ya, dari segi luaran aku nampak seperti orang yang modern lahir di abad ke 21. tapi hakikatnya bila sentuh bab-bab macam nih rasa macam ada di zaman 1946. Gile malu weh aku! jiwa nak keras, ibarat jeli yang disimpan dalam peti ais beku. lolx.


Sekian *nak pergi menyorokan muka*
[currently listening: Let It Go by Heo Young Saeng]

2 comments:

wani ezryl * said...

ko nk meluahkan cinta kpd sape haa?? :P

YOUsoF said...

Hehhe orang kata jangan malu sangat, nanti melepas... ;P