Sunday, July 3, 2011

break1st


Salam Sunday :)

Mari bersarapan pagi bersama syiro yang mana saya akan memberikan tips-tips untuk menggebukan pipi supaya memenuhi ruang tudung bibik T_T lolx

Seperti yang sedia maklum saya sangat berminat untuk mengambil gambar makanan yang belum dihadamkan. Jangan mudah terpedaya dengan gambar yang cantik belum tentu rasanya terangkat.

Setelah menetap di Kuala Terengganu selama 2 tahun 3 bulan, sedikit sebanyak mengubah corak pemanakanan diwaktu pagi. Sebelum ini dengan menu jemput pisang, roti telur, lempeng padam pelita cicah lauk semalam mahupun jemput kelapa. Semuanya telah berubah! semuanya bertukar kepada menu yang agak berat seolah-olah mahu menoreh getah, cuma duduk dikerusi sambil tangan kanan menggerakan mouse itu je pon kerjanya T_T.



Syiro dan menu Nasi Tomato lauk Ayam Masak Merah dan Acar



Nasi Lemak Ayam



Nasi Minyak Gulai Daging dan Acar



Mee Hoon dan Ayam Goreng



Pagi ini makan bersama Ija, kami berdua sahaja yang lain outstation
*makan dalam gelap dan berpanas, zon lengkung ni je yang ada eletrik. giler lah wehh panas dok opis nih!!*


Itu dia menu sarapan pagi sepanjang minggu lepas dan hari ini. Amacam? mau cuba? Tiba-tiba rasa nak makan doughnut gebu enam posen yang dekat medan mara. lolx.


Sekian, never skip your break1st just enjoy it, even it's a biskut kering and milo :)
[mood men-download video youtube je nih]

4 comments:

Dim Benihana said...

pehh sedap2 wey bekfes ko..

Anonymous said...

ko dah turun berat kan so mkn bg naik blk haha

-hajarun-

YOUsoF said...

Boleh tahan berat ni.. baru sarapan je ni.. Silap² lunch nanti mimun milo panas je sebab perut masih belum lapar hehhe..

amacam, terangkat ke semua rasa makanan tu ;D

syaEYRA said...

dim^rupa dia nmpk sedap, tapi kureng je

hajarun^mana ade turun, masih maintain nih

yousof^sarapan dah macam nih, lunch pon selalu amik nasi lagi he he he.. rasanya cuma terapung-apung je, kurang tang sana, kurang tang sini.. payah juga nk kena dgn selera orang jhor