Sunday, October 23, 2011

mengeluh panjang!


Assalamualaikum and Happy Sunday :)



Sangat jarang dah aku update kebelakangan ni. Serius malas datang bertubi-tubi malah ditimpa pula pelbagai masalah *macam tak caya je syiro nih ada masalah!*


Well, normal la tuh bila kita ada masalah.


Aku ambil jalan mudah melepaskan masalah dengan tido yang panjang *tido pajang melebihi waktu tido seorang bayi*


Adakah masalah aku selesai? huhh, tak faham dengan sikap manusia ini!
*nak aku speaking bahasa korea ke?* haishh *mengeluh panjang guwe dibuatnya*


Ermm tak payah ceritalah, aku pon bukan jenis orang yang tahu nak bercerita. lolx.






*relek mama long, nanti balik kite gi jalan sama-sama ek*



Rindunya dengan budak kecik ini <3


Sekian, bye
[currently listening MR & STEP by KARA]


2 comments:

wani ezryl * said...

masalah tu ujian. ujian tu akan jadikan ko lebih kuat. just hadapi dgn baik, aight :)

Anonymous said...

anak buah ko makin cute aku tgk hehe...kan aku penah ckp kat ko kalo nak bercerita ko cerita je tp pilih lah org nye.ngan naufal pun bole.hihihi...
_hajarun_