Monday, October 17, 2011

Super Junior, SUPERMAN


Assalamualaikum and Hello Polo :)



Oh yeahh, kali ni nak sharing sikit mengenai Super Junior a.k.a SuJu *ewahh macam reporter antarabangsa pulak aku nih!*. Memandangkan aku ni salah seorang peminat Super Junior aku nak cerita sikit pasal mereka *sikit je pon* nanti nak lebih-lebih salah pulak info yang aku bagi, ada pulak yang kena baling dengan pen sebab salah bagi maklumat T_T. Alaa lagipon korang boleh google pasal Super Junior ni, banyak cerita ada dekat tenet tu kan.



A-CHa album paling latest setakat yang aku tau
Ada beberapa lagu yang baru selain lagu-lagu dari album Mr. Simple
Dalam album ni aku ulang-ulang lagu SUPERMAN
*super junior the last man standing*



Album ke 5 Super Junior Mr. Simple, aku suka lagu Walkin' dan Sunflower
*siwon the 6 pax, ahaks*



Hey, Mr. Simple



Gabungan tiga lagu faveret
*bertambah HOT bila mereka mengenakan sut merah, fuaa*




Lee Teuk, leader Super Junior

Ahhh, Mr. Dimple



Comel okeh ;)



Okeh, aku suka dress-up dia, beg dan sneakers merah
*mata ni takda warna lain yang di fokus selain dari warna merah*




Selain dari menyanyi dia juga DJ Radio Sukira *eh, DJ ke dia panggil?*



DJ bersama Eunhyuk
*senang nak cam muka Eunhyuk ni sebab dia berambut blonde, kalau dia tukar kaler sure kena belek betul-betul dulu*





Dah nama pon rancangan sendiri :)



LeeTeuk juga ada dalam reality TV lain, Hello Baby bersama-sama Sistar
*rancangan menjaga seorang baby boy, kira mereka ni jadi mak & ayah angkat la*



Reality TV terbaru We Got Married
*serius aku suka tengok episod yang ini a.k.a ada rasa agak jeles jugak, apekah?*


. . . . .


Choi Siwon

Mr. Dimple dan Mr 6 Pax, ahaks
Dia paling minat aku. Eh, aku paling minat dia *perasan, demm!*
Sekarang dia sibuk shooting Drama Poseidon, huhu cerita ni sudah ditayangkan di TV Malaysia. Jangan lupa tengok setiap Isnin dan Selasa jam 9.00pm di KBS World
*huhh, astro taknak bagi apa-apa ke aku dah tolong promote nih T_T manalah tau nak bagi pakej percutian ke Korea ke, tak mengagak yang kau mintak syiro oi!*



Preview cerita Poseidon
*serius aku akan cari DVD cerita ni nanti*


. . . . .


KyuHyun the Vocalist

*melting*




Pakai baju guni pon aku rasa sangat comel T_T


Sebelum ni KyuHyun join rancangan Immortal Song 2, rancangan ni artis-artis baru nyanyikan lagu artis-artis lama dengan cara mereka sendiri dan diundi terus oleh penonton selepas menyanyi.

Hoish rancangan ni memang aku tunggu setiap minggu. Sekarang dah habis part mereka atis-artis yang fofular. Sudah digantikan dengan artis-artis yang lain, tapi aku dah tak tengok sebab tak berapa nak kenal mereka.


lagu lama versi KyuHyun dengan gaya Michel Jackson



serius aku suka dengan vokal dia. kira vokal dia ni sedap dengan lagu-lagu ballad
*cair sekali lagi*



Lagu ni paling best, bersama kakaknya yang bermain biola


. . . . .

Sungmin

Cute cute cute
*suka buat muka muncung*



. . . . .


Shindong

Shindong dah tak chubby lagi



He remind me someone that i do adore
*hahh tak malu kau!*


. . . . .


Kim Heechul

Baju munge-munge, mana kau dapat? macam nak je



Sekarang dia dalam proses military selama 2 tahun, fuaa lama giler. Kat malaysia pon cuma PLKN itu pon 3 bulan je kot! hurmm!




Setakat ni je dulu aku cerita pasal Super Junior, yang selebihnya akan disambung akan datang ek. Semua sumber-sumber cerita ni aku amik dari http://sup3rjunior.com/. Kalau nak tahu lebih panjang lebar mengenai Super Junior boleh tengok kat situ, memang dia sentiasa update.



Okeh sekian entry yang agak panjang dan meleret-leret, bye
[layan video KyuHyun jap]


1 comment:

YouSOF said...

Kacak dan comel, siapa yang tak suka kan.. ;D


Diaorang memang pandai guna advantage tu..