Tuesday, June 5, 2012

New

Assalamualaikum and Helo Polo :)

kamera yang awesomeness

Cang!! wehoo blog YOUSAYME telah berubah wajah. Suka tak? sakit mata? he he sebelum ni guna warna yang lembut dan sedikit warna warni sekarang kita bertukar kepada warna yang lebih terang *merah merah merah i loike* sebenarnya nak menukar warna baru untuk blog sudah lama tersemat dihati cuma tidak kesampaian. Design wall yang warna warni sudah lama dibuat sampi naik berkapuk dalam folder graphic tidak diaplikasikan *cewahh*

Kali ini hasil kerja tanpa dirancang, apa yang terlintas itu yang dibuat. I ni bukan pandai sangat nak godeh-godeh Photoshop maklumlah beginner. Buat header tu pon semalam sebelum balik kerja, sampai bos duduk sebelah pon tegur apa yang I buat, senang je jawab "alaaa nanti lama tak buat jadi lupa, sebab tu saya buat" pandai menjawab kan? hampeh!!

Sekian, sebarang komen boleh diusulkan :)
bye

2 comments:

-Incek Fik- said...

Wahh.. memang nice warna ni, cantik cam kaler merah ala-ala peach sedikit. Header tu pon smart, masuk dengan tema background blog ni.


Cuma kalau boleh warna title post yang kaler biru tu ubah sikit kod HTML dia supaya kontra dengan kaler peach tu. Apa kata ubah dengan kaler yang sedikit gelap, hitam.. mungkin?

*overall semua oklahhh~!! ^^
**sorry yea sebab tak pangai nak ngomen sangat, cuma pernyataan kat atas ni diluah secara jujur jer

wani ezryl * said...

wahh banner baru! hoo pinkmerah mak ngah. mengerlip, yuuu ;P