Tuesday, July 5, 2011

Entry Tanpa Muka


Salam Tuesday & Hello Polo!

Hari ini ada cerita apa ek kat tv?

1. Layan Reality Show di KBS - 6.00pm - 7.00pm
2. Tv3 cerita Iqram Dinzly a.k.a PakCik - 7.00pm - 8.00pm
3. Tv8 Personal Taste - 8.30pm - 9.30pm
4. KBS Cerita Korea - 9.03pm - 10.03pm
5. K-Pop Hitz - 10.00pm - 11.00pm





Last weekend aku tinggal rumah sorang-sorang ditemani si AhTeh *anak kepada En. Is & Cik Naje* aku panggil kenit je. Kenit ni mengingatkan aku pada arwah pekak, sebijik muka dia. Tapi si kenit bukan main lagi, suka sangat menggigit kaki dan tangan tak boleh tengok orang relek-relek tengok tv mesti dia kacau punya. Selagi kita tak layan selagi itu lah dia kacau-kacau.



Kelmarin makan nasi dalam pinggan yang godang*
*pinggan kau dah macam mangkuk nasi tambah wei, ape dah takda yang besar lagi ke?*



Alahaii nasi impit dengan kuah kacang yang dijual kat kafe opis nih, bukan main terapung lagi rasa kau!




Hari ini dapat berita yang kami punya Penolong Jurutera En Rudi dapat jawatan baru sebagai pensyarah di Politeknik Sabah/Sarawak. Lepas sorang-sorang pindah, turn aku bila nih? lama dah tunggu!!



Makan-makan di KFC Batu Buruk



*sangat gembira si Hakim tu*



Meja yang super panjang



Sekian, malas dah nak taip-taip nak balik umah
[let it go lagi]




3 comments:

Anonymous said...

wah mkn kfc tu...
syok nye mkn ramai2 gitu...

-hajarun-

syaEYRA said...

memang best, tapi baru je tgk video ayam kfc letak kat kasut pastu goreng :(

wani ezryl * said...

rindu kat ah teh. balik segera! swooosh!