Thursday, July 28, 2011

senam sihat


Assalamualaikum


Untuk kali keduanya senam muncul kembali pada setiap hari rabu. Jam 5 petang lagi mereka dah laung-laungkan supaya turun bersenam. Ikutkan aja.


Tu dia Pengarah, hebat berlari beberapa pusingan tanpa henti. TERBAIK!



Kami yang berpura-pura berlari. lolx! berjalan je kot untuk panaskan badan *panas dek matahari je pon, bukan sebab berlari!*



Ini baru buat panaskan badan betul-betul. Bila betul-betul pon aku macam sambil lewa *lembik kau syiro!*



Oksigen Oksigen selepas lari keliling padang. Terus rasa macam nak pitam kepala pening-pening. Perghh memang aku dah lama tak bersenam.



Rampingkan selepas berlari dua pusingan padang. Okeh itu je yang termampu T_T



Yang ini selepas semua orang dah pancit, Pengarah masih boleh berlari, kami acah-acah follow nak masuk gambar je. Dah siap ambil gambar aku terus patah balik dok relek kat kerusi T_T


Kira cukuplah berlari dua pusingan sebab ini minggu kedua Senam Sihat, bila masuk minggu ke 3 kita lari 3 pula dan seterusnya. Tak boleh lari lama-lama, bisa-bisa nanti urat saraf dan otot-otot T_T



Hoyehh aku kat opis dah boleh Skype semula, kembali aktif ber-skype. Alahh bukan ada sapa-sapa pon dalam tu, kawan-kawan JKR lama je *seronok boleh chat mengimbau kenangan lama*



Oleh kerana hari ini sangat boring dan masa berjalan sangat lambat, aku pon godeh-godeh photoshop so jadilah gambar ini untuk wallpaper baru T_T


Esok balik kampung, macam konpius jugak nak balik mana. Tiket bus tak beli lagi kalau takda aku redah je naik kereta, aku pon amik cuti panjang cuma takut malas nak drive balik ganu semula je nanti. he he he.




Sekian, bye jumpa lagi dan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan


3 comments:

YOUsoF said...

Waah.. seronok habis ada minggu² senam bagai... serius jeles sebab dah lamaaa tak beriadah.



hati² dan jantung balik kampung nanti.. ;D


selamat menempuh ramadhan yang lebih baik.

wani ezryl * said...

time korg senam sihat kite tgh nk collapse2 panjat gunung lolx. happy ramadhan, syiro! shopping jom! ;)

Dim Benihana said...

aku tnegok bergamabr lg banyk dr bersenam je...