Sunday, October 16, 2011

entry tanpa motif #2


Assalamulaikum & Happy Sunday (:


Agak lama juga tak update blog nih, seperti kata blogger-blogger yang lain hampir bersawang blog nih, entah datang mana pulak sawang kat sini *kata ini adalah laman sesawang, so surelah kena ada sawang*


Ape cerita baru? ada banyak cerita tapi payah nak cerita dan lebih baik tak payah cerita





Oleh kerana telah bertukar kepada HP baru *ewahh, baru kau!* makanya akan payah untuk meletak gambar-gambar baru. Sebab apa, sebab leceh nak cocok-cocok bagai, tak macam yang lamo sonang pojam mato gambar buleh ado dalam PC *nipu nih!*


Tunggu yo den upgrade HP tu supaya jadi sonang macam HP yang sobolum nih.


Key, nak sambung buat kerja dengan lebih gigih walaupon kerja itu bukan keperluan SKT i, daripada orang tu kata i ni takda kerja dan nak suruh i ni buat kerja dia *taik idung aku nak buat kerja kau!*


Lain kali aku kena buat kerja slow-slow supaya kerja aku lambat siap dan takda orang kata aku ni tak buat kerja, padahal kerja aku dah lama siap.



Bye
[currently listening SUPERMAN by Super Junior]

1 comment:

Anonymous said...

oit2
lindu r nak bjimba...
hehehe...

hajarun