Monday, January 16, 2012

Can you hear my heart

Assalamualaikum dan Hello Polo!


Can you hear my heart, sape dah tengok cerita nih? aku baru tengok sampai episod 12. serius memang tak menyesal aku beli cerita nih, best woo! cerita ni boleh buat aku ketawa, melalak pon yer *mujur tengok sorang-sorang dalam bilik takda orang!*




Aku tak reti nak ceritakan cerita ni macam mana, tapi korang boleh baca dekat sini <--- click kat situ.


Okeh aku takda benda nak cerita lagi, cuma tak sabar nak habiskan cerita nih. tapiii hari ni kena outstation ke Dungun 3 hari lepas tu kena ke KL pulak! adehh!.


Bye

[tak rugi kalau korang tengok cerita nih]

1 comment:

mizlynaibrahim said...

as-salam sis..
beli kat mana ye? da tersuke cte ni tapi nk lyn on9 gile byk episode.. 30 kott.. adeh..
klau x keberatan leh email x beli dvd kat mana lyeinacharm@gmail.com