Monday, February 20, 2012

me too, flower

Assalamualaikum and Hello polo :)


"Me too, flower"


Hari ni I nak sharing sikit drama korea terbaru yang sedang ditonton *ini tak kira drama korea yang di tonton di TV* kira I sharing cerita yang di beli je. hehe. Sebenarnya DVD cerita ni dah lama beli, ada terperuk dekat rak tu lebih kurang 2 minggu. Hoishh, ini semua penangan cerita "can you hear my heart". Panjang okeh, kalau tak silap ada 29 episod! first time tengok cerita korea yang panjang.




Setakat ni tak habis lagi satu episode, tapi dalam masa 40 minit menonton boleh tahan lah cerita nih *ewahh! kau cerita korea semua best* Keseluruhan cerita 15 episod, nampak gaya bulan 3 nanti kena balik lagi untuk cari cerita baru. hik hik.


Masa jalan-jalan di Astaka *kira macam pusat membeli belah lah, ahakss!* ada terjumpa kedai jual DVD cerita korea. Hoish jauh beza harga yang aku beli di kampung. Biasanya cerita korea dijual berdasarkan harga CD yang ada untuk satu cerita. Kat kampung 1 CD 5 hinggit *majoriti cerita yang dibeli berharga 15-20 hinggit* Tapi kat ganu ni harga 1 CD 8 hinggit! mahal okeh!




Berbalik kepada cerita asal. Ini adalah hero cerita terbabit. Aku panggil TakGu, huhu. Sempena cerita dia sebelum ni "Bread, Love and Dreams"




Yang ini heroin, opss aku tak kenal dia. ha ha.




Sekian setakat ini, nanti I update tentang cerita-cerita yang I suka tonton kat TV pulak *haha baget ada orang berminat nak tahu*

Bye

1 comment:

Syafi Najihah said...

Salam,
ade nak beli :-
Korean Drama
Korean Movie
Japan Drama
Chinese/ Taiwan Drama
Japan Movie
Korea Variety Show
Korea Concerts/ Award~
semua murah2.. Affordable and always available.
For any INQUIRY for price etc or ORDER please DIRECTLY EMAIL ME AT geniuslowpro5@yahoo.com or just pm us^^
tdapat dlm format DVD, VCD dan DATA
http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/pages/Twinkle-Trio-Shop/320463608032717