Tuesday, March 22, 2011

bikin hati panas je


Assalamualaikum and very very the Good Morning
*dengan nada yang gedik-gedik*


semalam mood aku sangat-sangat HOT, yang mana sepatutnya aku sangat bergembira. mana tidaknya semalam habis kursus jam 3.50 petang so siap-siap minum petang terus menuju ke kereta dengan hati yang girang nak pulang awal ditambah pula dengan jalan yang lengang, sure sampai rumah cuma ambil masa 15 minit sahaja.

ku sangkakan hujan hanya renyai-renyai, tapi lebat berserta ribut petir *tipu dah ni, semalam renyai-renyai kadang-kadang lebat sikit!* wah, kereta aku telah dikepung-kepung dengan maksud lain di tindih-tindih la dengan kereta yang lain. adehh ingat double park yang boleh tolak-tolak, ambil kau dengan handbrake yang ditarik sangat tinggi!

takpa lah aku tunggu kejap, lagi 20 minit dia orang baliklah *agak-agak orang yang double park ni balik kul 4.30* tapi macam hampeh je, tengok orang keluar dari opis lalu-lalang, tapi tiada seorang pon yang menuju salah satu kereta yang mengepung aku. jam dah pukul 4.45 petang, takda juga batang hidung orang nih. aku dah naik hot ni walaupon dalam kereta pasang aircond.
tengok tu macam mana kereta aku di kepung
*waras nama kereta aku T_T*

hampir sejam jugak lah aku menunggu salah satu tuan kereta ni, finally muncul juga tuan nya. tuan kepada ketera biru itu. perghh dia dah tahu aku tunggu dalam kereta, lagi tak mau jalan weh! panaskan enjen sampai 10 minit! apekah!! padan muka kena hon dengan aku. wahh rupanya tunggu makwe, cit dah la jalan terkedek-kedek. aku pon pakai heals juga kak, takda la slow gile jalan macam kau! dah la tak reti nak minta maaf, say sorry pon takda. apa punya orang lah nih!

kepada mereka-mereka yang berniat untuk mem-block kereta orang lain masa parking, pastikan korang buat benda-benda ni semua;

* jangan tarik handbrake, kalau kereta auto pastikan gear N
* tinggalkan nombor telefon, supaya tuan punya kereta yang di-block boleh call untuk berkenalan. bukan nak suruh alihkan kereta
* pastikan anda PULANG AWAL *jangan nak terkedek-kedek pulak*


sekian, bye
[kawan-kawan semua jangan buat macam nih, nanti aku jentik kalau ada yang buat]

1 comment:

wani ezryl * said...

kalau kite mmg kite dah keluar kereta dah ckp dgn org tu.. spy lenkali dia xbuat kat org lain.